Kako vam NOVA Facebook analitika lahko pomaga pri boljšem vodenju vašega posla?

Poročilo

Na F8 razvijalski konferenci predstavljene nove funkcije Facebook analitike

Orodje osredotočeno na vse kanale

Še letos naj vam bi bilo na voljo orodje, ki bo osredotočeno na vse kanale in naprave iz katerih prihajajo uporabniki spleta na vašo stran ter bo podatke zbiralo v dnevniških zapisih.

S takimi dnevniški zapisi lahko oglaševalci vidijo, kaj uporabniki počno (kako dolgo uporabnik potrebuje do konverzije ter na katerem kanalu prične) tik preden storijo neko dejanje na naši strani, ki se odraža v konverziji.
Podatki so vidni tako, da identiteta posameznika ni razkrita.

Poročilo
Slika: dnevniško poročilo (samo za ilustrativne namene)

Facebook analitična aplikacija

Po novem boste pomembne metrike spremljali kar na telefonu, tako, vam bo analiza dosegljiva vedno in vsepovsot.

S tem boste lahko spremljali metrike, ki so za nas najbolj pomembne, ustvarjali namizja s pročili in jih skranili na desktop, listali med samodejnimi vpogledi in prejeli obvestila v kolikor bo prišlo do različnih anomalji.

Aplikacija vam je že na voljo v App Store ali Google Play.

Pomembnost tunelov

Nov sistem lahko samodejno zazna prodajne tunele z uporabo strojnega učenja algoritmov med kanali, kar oglaševalcem omogoča hitrejše in boljše prepoznavanje tržnih niš v kanalih in jim da zmožnost hitrejšega optimiziranja konverzij.

Če poznate različno spletno povezaovanje uporabnika, lahko predivdevate, kateri vaši produkti, kater del spletne strani… se bo odražal z večemi nakupi (ali drugo akcijo, ki jo želite od uporabnika) …..s čimer lahko optimizirate in vodite njegovo vedenje na strani.

Prav tako pa boste lahko izboljšali anomalije na spletnih straneh, kjer uporabnik iz neznenga razloga naenkrat zapusti del strani ali celo oddide v npr. drugem koraku košarice (kaj ga zmoti?).

Vir: https://analytics.facebook.com/blog/facebook-analytics-at-f8-2018