Poslovna komunikacija je še kako pomembna

Ko sem začel prvič delati v večjem kolektivu, sem bil prepričan, da bo najbolj pomembno moje znanje in napredek, kar se tiče dela. A hitro sem ugotovil, da to ni najbolj pomembno. Sicer je res, da je napredek precej pomemben, vendar je bila ena druga reč prav tako pomembna, v kateri sem bil precej slab. To je bila poslovna komunikacija.

Na začetku sem si mislil, da je poslovna komunikacija nekaj za druge, ter sam tega ne bom rabil. Vendar sem lahko hitro videl, da sem imel težavo predvsem pri opisovanju kakšnih svojih projektov. Reči sem namreč razumel, vendar, ko sem jih moral predstaviti svojim kolegom in jim opisati, kako je narejen projekt, sem se čisto izgubil. Bolj kot jaz, pa so bili izgubljeni oni. Preprosto nisem jim znal zadosti dobro razložiti vsega, vsaj ne na tak način, da bi to razumeli drugi.

Poslovna komunikacija je še kako pomembna

Zaradi tega sem začel veliko več delati na temu, da izboljšam svojo poslovno komunikacijo. To mi je namreč predlagal tudi šef, kateri mi je rekel, da je moje tehnično znanje sicer dobro in razumem vse reči, vendar moram izboljšati svojo komunikacijo. Zato sem začel delati na temu.

Po nekaj truda in vaje sem lahko končno malo nadgradil svoje znanje. Ugotovil sem, da poslovna komunikacija ni samo izmenjava informacij, temveč gradnja odnosov. Dobri odnosi v podjetju namreč ustvarjajo zaupanje, to pa vodi v boljše sodelovanje in posledično boljše rezultate. Prav tako je pomembno znati prilagoditi komunikacijo glede na sogovornika. Drugače se namreč pogovarjaš na primer s stranko, kot pa s sodelavcem in še drugače z vodstvom.

Danes tako opažam, da podjetja, ki vlagajo v komunikacijske veščine svojih zaposlenih, delujejo bolj povezano in uspešno. Navsezadnje je vsaka prodaja, pogajanje ali predstavitev odvisna od tega, kako dobro se znamo sporazumevati, oziroma poslovno komunicirati. Zato danes na te reči gledam povsem drugače.