Danes so promocijske majice lahko tudi del blagovne znamke, saj gre za oblačila ki prav tako na sebi nosijo logotip, slogan in ime podjetja, kakor tudi grafični element ki je lahko povezan z znamko.
Velikokrat nam promocijske majice pridejo prav na kakšnih sejmih in dogodkih, kot pa tudi na delovnih mestih in športnih prireditvah. Se pa prav tako velikokrat uporabijo tudi kot darila ob kakšnem nakupu ali pa kot nagrado v nagradnih igrah. Tako če imamo promocijske majice z našo blagovno znamko, lahko predstavlja zelo dobro promocijo, na ulici, v trgovini ali v telovadnici, saj je lahko majica dlje časa prisotna in izpostavljena, še posebej v primerjavi z spletnim oglasom. Prav tako če imamo privlačen dizajn in se ta res uporablja, je lahko doseg še posebej izjemen. Prav tako pa promocijske majice krepijo pripadnost saj se tudi zaposleni čutijo bolj povezani z blagovno znamko in dajejo vtis tudi navzven da so bolj profesionalni.
Pa vendar je dobro, da izberemo tudi takšen kroj majice, ki ustreza večini, prav tako tudi naši ciljni publiki. Posledično pa je danes tudi pomembno da se uporablja ekološka tkanine in kvalitetni materiali, predvsem bombaž, vsaj dodatno okrepi sam ugled znamke. Čeprav se tudi dosti uporabljajo mešanice bombaža in poliestra, saj so te majice po navadi bolj raztegljive in trpežne. A še vedno je dobro da so naše promocijske majice bolj preproste in da je slogan ali sporočilo bolj jedrnato duhovito ali nacionalno. Zelo dobro je da se tudi ljudje v njih dobro počutijo, za kar je prav tako pomemben tudi kroj in izbira materiala. Konec koncev pa je danes tisk na majčko boljše in lažje dostopen kot je to bilo včasih, zato je še toliko bolj pomembno da izberemo udobno in estetsko grafiko, ki pa je prav tako tudi kakovostno izdelana in natisnjena na skrbno izbranem tekstilu.